neděle, února 24, 2013

Má únorová premiéra s ladyboxem


Tak už i u mých dveřích se zastavil ten tolikrát vychvalovaný Lady Box. Byl by snad hřích si o něj po tolika kladných reakcích neříct, no ne?
A navíc ta myšlenka, že každý měsíc nám holkám přijde balíček, který jako by předával poselství, že je čas udělat si chvíli sama pro sebe a nechat se hýčkat nejrůznějšími novinkami z oblasti kosmetiky. 

Má skeptická povaha roztála již při rozbalování. V růžovém kartonu se skrývala černá krabička jako truhla s poklady a po odklopení víka zapečetěný dopis s popisem produktů a kosmetika spolu s katalogy byla vyskládaná na kouscích růžového papíru. Může být něco roztomilejšího, holčičího a luxusnějšího? 

Ale nejsem tu od toho, abych vám vychvalovala balení. Dovolte mi vám sdělit, co se v únorovém boxu skrývalo za tajemství.

Díky svátku zamilovaných byl Lady Box zaměřen na sladkou vůni čokolády a to zahřeje u srdce. A především se mne líbilo, že většina výrobků se mohla pyšnit svým přírodním původem a značkou Bio.

K samotným výrobkům:

První, co mne zaujalo a rozesmálo bylo balení tobolek Smoklin. 
Já, zatvrzelý nekuřák jsem to již chtěla vyhodit nebo darovat, ale pak mne popis produktu ujistil, že to nejsou vitamíny a čaj pouze pro kuřáky, ale i pro ty, co se pohybují v zakouřeném či smogovém prostředí. Což teda je zajímavost, že jakmile opustím Prahu a jedu na vesnici, kde byste čekali čistší vzduch, tak právě naopak. Buď tam lidé denně topí mrtvolama nebo nevím, každopádně čistý vzduch tu rozhodně nepěstují.
A tak nakonec tím (snad) nic nezkazím. Zda-li to pomáhá či ne, nemohu posoudit. Bublinu to kolem mne neudělá, takže se tomu smradu zvenčí nevyhnu. 
Balení obsahuje 10 tobolek a 2 detoxikační čaje. (Chuťově mne čaj moc nezaujal, mé gusto to zkrátka není.)

Dalším produktem je plné balení balzámu na rty od Lavery
A to se v zimně ani náhodou neztratí. Musím přiznat, že jakmile začne teplota pomalu klesat k těm 10°C já už větřím všelijaké balzámy pečující o rty. A bez nich se nehnu. 
Výrobci slibují 100% přírodní produkt a tím se u mne vyšplhal na příčku mezi ty nejlepší. Rty popraskané nemám a je i celkem příjemný bez nějaké výrazné chuti či zápachu.

Značka Lavera přidala i bonus v  podobě 3 vzorků regeneračního denního krému.
Ten shodou okolností využívá má babička a říká, že není nic lepšího. Nevím, ale myslím, že ve svých 16-ti nemohu hodnotit, zda-li je pleť opravdu pružnější nebo pevnější. 

Plné balení Lirene Micelární vody na odličování mi udělalo větší radost, jelikož mi má odličovací voda právě začala docházet. Tato je svěží a doprovází ji jemná vůně. Ale především skvěle odličuje i oční makeup a nevadí ani mým citlivým očím. Navíc není třeba ji smývat a tudíž se hned může pokračovat krémem.

A i místo krému je zde taktéž obsazené a to v podobě hydratačního krému Sans Soucis Moisture.
U něhož lituji, že není plné balení, ale pouze 30 ml jelikož má velice lehkou konzistenci a dá se používat jak večer tak ráno jako báze pod makeup či pudr. A pleť je pak krásně jemná. Což je báječný pocit. Nic mastného a dobře se vstřebává. Bohužel jeho běžná cena je 767 Kč ale opravdu uvažuji o jeho koupi.
Jeho velkým plusem totiž je, že neobsahuje žádné rakovinotvorné parabeny.

A jako vlasovou ochranu před vlhkostí a vysokými teplotami je v balíčku i Biosilk Silk Therapy.
Opět sice ne kompletní balení, ale postačující na ozkoušení. Podobných přípravků už mi prošlo rukama několik a tohle by se řadilo mezi průměrné. Je to dobré. Vlasy jsou krásně jemné, ale na přípravek od Alciny to nemá.

A už se dostáváme ke dvou sladkým čokoládovým tečkám.


Jak první je tekutá rtěnka s leskem od Fleur de Santé. Barva je opravdu výrazná a i celkem dlouho vydrží. Problémem může být, že je to jako s rudou rtěnkou. Jakmile se ti dostane byť i omylem na zuby, je to trapas. Jinak nějak zvláštní čokoládovou chuť nemá, snad pouze vůni a barvu.


A jako nejlepší nakonec jsem si ponechala luxusní čokoládový balzám: Nobilis Tilia, Čokoládová fantazie. Cestovní balení.
Bio kvalita obsahující i čisté kakao. Je v tuhé podobě, ale při kontaktu s pokožkou krásně, voňavě taje. A kůže je po něm krásně jemná. Výrobci jej doporučují jako masážní olej, ale zároveň se pyšní tím, že jej lze použít prakticky na cokoliv. A já souhlasím. Neobsahuje žádné škodliviny, proto klidně i na rty (chutná výborně). 

A jako poslední bonus je slevový kupon v hodnotě 100Kč na kosmetiku od značky Fleur de Santé.

Stejně jak jsem od ladyboxu očekávala se mi i dostalo. Za 300Kč skvělá kosmetika a rozhodně všem, kteří jej ještě nevyzkoušeli doporučuji. Není to žádná extra drahá záležitost spíše naopak. A člověk i získá více produktů k porovnávání. A hlavně se budeme mít my holky každý měsíc na co těšit.









Štítky:

Komentáře: 9:

V neděle, února 24, 2013 , Blogger Veronika Baginová řekl...

tak ten čokoládový balzam vyzerá veľmi dobre!
Veronika

 
V neděle, února 24, 2013 , Blogger Johana K řekl...

Ten čokoládový balzám má myslim mamka :D A jelení lůj používám hodně, ale zrovna jsem si koupila nový, tak možná pak zkusim tenhle :D :)

 
V neděle, února 24, 2013 , Blogger PJ řekl...

A je i fantastický.

 
V neděle, února 24, 2013 , Blogger PJ řekl...

Ten tvůj kurkový, co máš je skvělej! Uvažuju, že zaběhnu do YR a udělám zásoby :D

 
V neděle, února 24, 2013 , Blogger Johana K řekl...

Měla bys, maji tam i malinový a vanilkový, ale já chtěla přímo tenhle protože jeden malinový teďkon mám ještě tak jsem potřebovala nějaký co vážně hydratuje :D

 
V neděle, února 24, 2013 , Blogger Unknown řekl...

Únorový ladybox mě moc nezaujal.. Líbí se mi ale ten čokoládový balzám :D

 
V neděle, února 24, 2013 , Blogger Christine Wait řekl...

Mňam, ten čokoládový balzám vypadá skvěle :)

www.christinewait.blogspot.cz

 
V sobota, března 02, 2013 , Anonymous Lea Jennifer řekl...

A to sis platila, nebo tě oslovili a dali zadarmo? Mě to můžeš říct PJ, vždyť víš :D Já jen, jestli si ho mám koupit, nebo taky třeba doufat v oslovení :D

 
V sobota, března 02, 2013 , Blogger PJ řekl...

Od kásné. :D Ale teď jsem si ho předplatila, protože se mi to vážně líbí.

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka