sobota, dubna 06, 2013

Lehké chlebíčky s kuřecím masem


Nejsem zrovna moc veliký zastánce české kuchyně. Po kachně s mi dělá špatně a svíčkové jsem se úspěšně kdysi dávno přejedla. Zda-li je nějaká kuchyně, kterou mám ráda jsou lehké- řecká, italská, francouzská.
A právě tento recept bych tam zařadila.

Budete potřebovat:

  • 3 kuřecí prsíčka 
  • italský tmavý chléb 
  • kelímek řeckého jogurtu (zakysané smetany, ale varianta s řeckým jogurtem je mnohem zdravější)
  • parmazán (můžete použít i levnější eidam, ale ta chuť je pak znát)
  • stroužek česneku
  • pár listů hlávkového salátu
  • sůl
  • pepř
  • bazalku
  • citron nebo citronovou šťávu (neslazenou)
  • slunečnicový nebo olivový olej 


Postup:
Jemně naklepeme maso a vmasírujeme do něj sůl s bazalkou a troškou pepře a dáme jej do zlatova upéct na rozpálenou pánvičku vytřenou olejem.

Dále v misce smícháme řecký jogurt, šťávu z citronu, bazalku a nastrouháme trochu parmazánu. Pak podle chuti osolíme a opepříme.


Chléb si nakrájíme a dáme jej nasucho jemně opéct na pánvičku. Zkrátka nedělat z toho topinky, ale spíše jej nahřát.

Pak rozkrojíme stroužek česneku na dně půlky. Jednu půlku prolisujeme do připraveného jogurtu a druhou potřeme opečený chléb.

Ještě maso nakrájíme na nudličky a už můžeme vše dávat dohromady. Takže chleba potřít směsí jogurtu, na to položit ledový salát, nudličky masa a na závěr natrhat nebo můžeme ještě nastrouhat zbylé plátky parmazánu.

A můžeme podávat na stůl lahodný a zdravý oběd nebo večeři.

Štítky:

Komentáře: 8:

V sobota, dubna 06, 2013 , Blogger Johana K řekl...

Řecká a Italská kuchyně tak patří mezi moje nejoblíbenější! :) A na tohle mam chuť! :D

 
V neděle, dubna 07, 2013 , Blogger Nyny řekl...

To vypadá výtečně! :) Já jsem tedy příznivcem spíše indické, španělské latinsko-americké kuchyně. I když...jestliže je někdo dobrý kuchyř a umí o jídlo fakt připravit, je mi to celkem jedno a pochutnám si na všem :)

 
V neděle, dubna 07, 2013 , Blogger COCO řekl...

Ach Jo hned bych si dala!! Moc hezký recept díky za tip;)

 
V neděle, dubna 07, 2013 , Blogger Gabriele řekl...

Vyzerá to fajne teda ;) Robíš chute!! Super to je, niekedy vyskúšam

 
V neděle, dubna 07, 2013 , Blogger Koouky řekl...

Ahoj! :))
Moc ti děkuji za informaci, že nějaký veletrh zdravé výživy existuje! :))
V budoucnu se mi snad podaří jej navštívit, ale letos t nevidím dobře, bohužel! :(
strašně se mi zalíbil tvůj blog, jsem ráda, že jsem na tebe narazila! :)
Chlebíčky vypadají moc krásně, určitě musí chutnat skvěle! :))

 
V neděle, dubna 07, 2013 , Blogger PJ řekl...

Španělskou a indickou kuchyní bych také nepohrdala :D

 
V neděle, dubna 07, 2013 , Blogger PJ řekl...

To mě moc těší. Děkuju.

 
V neděle, dubna 21, 2013 , Blogger Evi_F řekl...

Děláš mi chutě. :)

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka