středa, září 11, 2013

Že prý Liebster award.

Abych řekla pravdu, tohle je moje poprvé. Vždycky jsem tak nějak přecházela věci jako "tagy" a různé "řetězáky". U projektů na x dní jsem nikdy nevydržela. 
Ale tohle je nenáročné a navíc, když mne nominovala Vendy, cítila bych se provinile, kdybych to ignorovala. Díky ti.

1. Co pro tebe znamená tvůj blog?

Blog je pro mne další ventilací myšlenek plus navíc mám díky němu pocit, že jsem součástí něčeho. Mám koníček, mám svůj malinkatý kus internetu a malilinkatou komunitu. Navíc díky němu mohu říct něco, co kdybych říkala někde během rozhovoru, nikdo by nevnímal, takhle si to polovina čtenářů přečte a možná se i zamyslí nad slovy, které se jim hemží před očima. A o tom to je.

2. Přijde ti Liebster award jako zajímavý projekt?

Určitě. Je to takový dobrý skutek, při němž se neznámé blogerky seznámí. A navíc hned mají o čem napsat článek. Zní to skvěle. 

3. Které jsou tvoje 3 nejoblíbenější bloggerky?

Jenom tři? Asi takhle, jakmile je někdo schopný číst, co píšu a porozumět mi, je pro mne hned mezi top blogerkama a v tom případě se nemůžu ani splést ve čtení jejich blogu. 
Ale dost těch politických kliček. Mám-li vám doporučit vážně kvalitní čtení (což je celkem riskantní, jelikož se vy můžete přesunout od mého ubohého blogu na vyšší level) určitě bych zmínila:  Růžovou pandu, WendyChérie a dovolte mi čtvrtou Kirsten Axe. O dvou mohu i osobně říci, že jsou skvělé a další dvě bych strašně ráda poznala.

4. Co se musí o prázdninách dít, aby sis je perfektně užila?

Na to mám dva příklady. Dva proto, aby se ten jeden neomrzel a vše bylo v rovnováze.
Hudba+přátele+úlety+zábava
hudba+samota+tužka+papír


5. Zkoušela jsi někdy nějaký výrobek od Biodermy? Jestli ano, jak jsi s tím byla spokojená?

Zkoušela jsem BB krém, deodorant, denní i noční krém a opalovací krém. Žel nebo díky bohu nejsem Blogerkou Biodermy tudíž mi nikdo neřekl, co mám napsat a tím jsem uvedena do rozpaků. Takže tedy upřímně. Reklamu má dokonalou díky blogerkám a celému blogovému světu. Kdo by tady Biodermu neznal, že? Ale nevím proč, buď to neumím správně používat, ale jako nějaký extra veliký zázrak to nepovažuju. Je to čistě můj pomatený názor. Líbí se mi, jak jejich produkty krásně voní, to ano.

6. Jaké jsou tvoje cíle pro příštích 30 dní?

Přežít. A neskončit ve vězení za brutální pobodání stupidních lidí propiskou nebo na psychiatrii, kdyby náhodou někdo přišel na to, co se mi honí hlavou.

7. Co bys na sobě chtěla změnit?

Po letech, kdy jsem se snažila se měnit a přizpůsobovat tak, že ani nevím, jaká jsem doopravdy a spíše si myslím, že jsem to, co být chci, je pro mě těžké vymyslet, co na sobě chci změnit. A netroufám si se měnit, do dalšího cizího člověka, když si teprve zvykám na tohohle.

8. Sleduješ nějaké seriály? Jestli ano, jaké?

Seriály sleduju. Ačkoli většinou nepravidelně, ale i tak American Horror Story, Pretty Little Liars (ahoj všichni ostatní), Carrie Diaries (opět jako všichni), Simpsonovi se také počítají?  a Skins.

9. Čeho ve svém životě nejvíc ceníš?

Toho, že jsem tam, kde jsem. A nejsem tam, kde bych být mohla a kde někteří jsou.

10. Jaká je tvoje momentální nálada? A proč?

Přemýšlím jak moc osobně chci tu otázku vzít. Mám lhát a napsat, co všichni očekávají, že řeknu nebo být upřímná a říct, co si všichni tajně přejí, abych řekla. Mám se fajn. Skvěle. Ale jsem si jistá, že bez té táhnoucí se ponorky v mé hlavě a krvavému souboji démonů uvnitř mě bych se měla o něco líp.

Komentáře: 4:

V čtvrtek, září 12, 2013 , Blogger Klarissa řekl...

Ooooch, super, díky za doporučení dalších kecacích blogů, to se hodí :) máš moc zajímavé odpovědi a jsem ráda, že nejsem jediná, komu bioderma nepřijde jako zázrak z nebe :D

 
V čtvrtek, září 12, 2013 , Blogger Vendy C. řekl...

já hltám tvoje normální články, protože píšeš strašně zajímavě a poutavě, ale že tím stejným stylem odpovíš i na pár obyčejných otázek, by mě nenapadlo! je to ale prostě tvůj styl, jsi super :)) a nemáš zač!

 
V sobota, září 14, 2013 , Blogger Darinka řekl...

Ano, mám za sebou první dva týdny prváku :-D :-)
Děkuju moc za pochvalu vlasů :-)
Mimochodem máš moc príma blog, vypadá to, že máš nového čtenáře :-)

 
V sobota, září 14, 2013 , Blogger PJ řekl...

Díky ti nový čtenáři!

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka