sobota, května 31, 2014

DIY: Jak být rebel




  • Nezajímej se o to, jestli jsi pravá dáma a klidně řekni "Ne, slečna si dá obří steak, protože od 10-ti od rána nejedla." když jsi v nějaké luxusní restauraci na obědě a tvůj doprovod je jako "Slečna si dá salát."
  • Nezajímej se, jestli jsi dostatečně chlap a klidně si zabreč u filmu Hatchiko- příběh psa.
  • Přiznej si, že nejsi z ocele a klidně připusť slzy, když dostaneš ránu ze slepýho bodu, ale neutápěj se v sebelítosti nebo neplýtvej emocema na lidech, co už tě takhle jednou do zad bodli. 
  • Ať potkáš kohokoli, uvědom si, že jsou to stejný smrtelníci jako ty a že si před nima nesedneš na zadek (i když to mnozí čekají), ale budeš se k nim chovat stejně jako ke komukoli jinému z tvých známých.
  • Směj se. Neusmívej se. Je jedno jestli to je cool nebo ne klidně pojď své silné "BUHAHAHA" když to tak cítíš.
  • Vykašli se na celou tu jejich "popularitu" a celý kolektivní hovadiny. Víš, kdo tě podrží a víš, kdy zasáhnout, abys podržela svoje druhy.
  • Víš, kdo jsi a neboj se zařvat "Já jsem tady!" když se nikdo neobtěžuje podívat.
  • Víš, že nechceš "být jako" ale "být někdo"
  • Nebuď součástí TÝHLE hry. Vytvoř si svojí VLASTNÍ hru.
  • Čím víc věcí k životu potřebuješ, tím větší vězení máš. Jsi jenom loutkou na pozlacených drátkách, co v rukou pevně drží velcí páni s vilama v Karibiku.
  • A na závěr. ROZČIL SE ve stylu "CO JSI TO ZA BLBÝHO IDIOTA, ŽE SE MI SNAŽÍŠ ŘÍKAT "JAK BÝT REBEL"?! NENECHÁM SI OD NIKOHO ŘÍKAT, JAK SE MÁM CHOVAT! SKONČILA JSI?! JO?! MŮŽU SI TEĎ DOJÍT PRO VODU?! MŮŽU? HM?!", když vidíš článek s názvem Jak být rebel.
Být rebelem je něco mnohem víc než nasadit si černou koženou bundu a výraznou rtěnku. Je to něco, co neovlivňuje to, jak vypadáš, ale to, že vymažeš veškeré své tovární nastavení, co ti do tvýho hardwaru nahrála společnost. Odmítneš se podřídit padesáti odstínům nablýskaný šedi společnosti a vytvoříš si vlastní vidění světa. Je to něco, co si nekoupíš u Prady, Applu nebo u Starbucku. 
Jsi to ty. To dítě, co ho omezuje jen vlastní strach, kterej je ale odhodlané překonávat. 
Být rebel znamená uznávat SVOBODU a ŽIVOT. Jíst, co ti chutná, dělat, co se ti líbí. 

Ale znova... 
kožená bunda a výrazná rtěnka ti taky neublíží. Jen konstatuju...

Štítky:

Komentáře: 6:

V úterý, června 03, 2014 , Blogger Sova řekl...

Chceš říct, že jsem snad rebel? o.O Nebo, že jsme rebelové? Nebo, že nám ty písmena chcou namluvit, že když se tak chováme, že jsme rebelové?! :D

Jinak jsi mě pobavila komentářem a taky děkuju! :D :)

 
V úterý, června 03, 2014 , Blogger Netty řekl...

To první mě rozesmálo :) Je to krásně napsané, měla bys psát do časopisů!:)

 
V úterý, června 03, 2014 , Blogger PJ řekl...

:D Díky. Bohužel, už jsem to zkoušela (prej tam ještě píšu) u Krásné, ale myslím, že to neni šálek čaje pro mě. Polovinu článků mi tam odmítali zveřejnit, že to se nehodí.

 
V pátek, června 06, 2014 , Blogger Sova řekl...

Je čas začít psát do vlastního časopisu! :D

 
V pondělí, června 09, 2014 , Blogger Johana K řekl...

S tím jenom souhlasím a hned bych byla mezi prvníma co si ho koupí! :)

 
V úterý, ledna 05, 2016 , Blogger Unknown řekl...

!!! tak jsem asi taky rebel

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka