středa, května 14, 2014

Když dinosaurus...


Také to nesnášíte, když vám dinosaurus ukradne židli nebo na vás hodí banán?
Haha.
Ne, vážně, to nebylo vtipný.
Co takhle dinosaurus probourávající váš talíř na brunch?

Krok 1
Přihlašte se na kroužek fyziky

Krok 2
Buďte dobří ve fyzikálním kroužku

Krok 3 
přihlašte se do atletického kroužku

Krok 4
Buďte dobří v atletickém kroužku

Krok 5
Sestrojte stroj času

Krok 6
Vydejte se do dávné minulosti

Krok 7
 Ulovte dinosaura

... dobře a nebo si taky můžete koupit plastového dinosaura.
(Pf. Ta moderní doba. Doba plastová. Hrůza, že?)



  1. Dinosaura natříkejte jakoukoli barvou ve spreji, co budete chtít.
  2. Pak mu uřízněte hlavičku. (Vrahu.)
  3. Tělíčko přilepte tavící pistolí zespodu talířku a navrch přilepte hlavičku. 


UALÁ




Štítky:

Komentáře: 8:

V čtvrtek, května 15, 2014 , Blogger Netty řekl...

No sakra, to je vážně úžasný! Nic tak zajímavýho už jsem dlouho neviděla:)

 
V čtvrtek, května 15, 2014 , Blogger PJ řekl...

Pani, diky moc :D

 
V čtvrtek, května 15, 2014 , Blogger Klarissa řekl...

Nejlepší DIY za poslední dekádu (y)

 
V pátek, května 16, 2014 , Blogger Bridge of Memories řekl...

to je skvely napad a vypada to super:))

 
V úterý, července 29, 2014 , Blogger Pampeliska řekl...

Okrem tej vraždy dinosaura sa mi to páči :) Len mi vŕta v hlave ako to umývať. Môže sa aj dinosaurus umývať? Je to super nápad ako ten zajko na zaváraninovom pohári. Človeka by to nenapadlo a pritom to je jednoduché a pekné.

 
V středa, července 30, 2014 , Blogger PJ řekl...

Hele do myčky jsem to dávat nezkoušela, ale jinak, když to umyješ ručně, tak se tomu nic nestane.
Jinak děkuju. Když mě daj do ruky sprej a tavící pistoli, tak mám chuť slepit a přestříkat všechno :D

 
V neděle, srpna 03, 2014 , Blogger mJ řekl...

libový :D :D sakra to si musim udělat :D dávám si tento článek do záložek !! :D

 
V úterý, srpna 12, 2014 , Blogger PJ řekl...

To mě těší. :D Klidně si jich tam dej i víc.

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka