pátek, ledna 02, 2015

rok ve jménu CAPSLOCKU



Upozonění: Tento článek vyjadřuje pouze myšlenky a názory autora, jenž za ně sice bere veškerou odpovědnost avšak necítí odpovědnost vůči tomu, pokud si je vezmete osobně. Lékaři tedy doporučují číst pouze lidem, co to unesou a nenechají si tím zkazit den.

Nový rok je senzační den. Jdete spát v 7 ráno, vstáváte v poledne zcela svěží (stále ještě omámeni výpary Silvestrovské noci) a všechno, co ten den vám přijde jako skvělý nápad je náhle předsevzetím.
Páni, tahle barva mi sluší. Tenhle rok ji musim nosit častějc!
Ne, už jdu zase pozdě. Tenhle rok budu chodit včas!
Tyjo ráda jsem tě slyšela. Dáme si předsevzetí, že si musíme volat víckrát než jednou do roka.
Ha! Počínaje dneškem už nebudu jezdit na černo!

A pak tu máme ty bucket listy. No ano. Výborná věc. Nemusím se na ně koukat přesně vím, co tam je. 
Takže v tomhle roce mi je jasný, že chcete všichni hlavně CESTOVAT! Protože before-i-die tak chcete procestovat celej svět a když ne celej svět tak hlavně LONDÝN♥ PAŘÍŽ♥ NEWYORK♥ Taky se ZAMILUJETE a budete mít super romantickýho PŘÍTELE a pak samozřejmě FITNESS plány. Nu co, začnete jíst zdravě, makat na sobě, běhat, budete mít vyrýsovaný svaly na břiše a tak. Pak budete dělat ŠÍLENÝ věci (ty odvážnější si daj dokonce mini tetování znamení nebo nějakýho citátu nebo ptáčků a podobnejch nesmyslností). A budete žít NAPLNO a budete si UŽÍVAT a hlavně budete ŠŤASTNÝ. 

A víte co?

Zkuste tam taky napsat, že budete tenhle rok míň jako ovce a míň free cool a in. A začnete i přemejšlet o tom, co děláte a budete si upřímně užívat. A taky začnete mluvit trochu víc v přítomnym čase.

A PROSÍM upusťte od toho: 1 stránka z 365 a 2 stránka z 365 praská mi z toho displej. 

P.S. Ha. A já v novym roce začínám psát CAPSLOCKEM protože se ho NEBOJIM. 

p.p.s. ok. ok. tak nebuďte zlý. nechápu proč ten capslock nikdo nemá rád. ale ok končim s tim.

Štítky:

Komentáře: 12:

V pátek, ledna 02, 2015 , Blogger Klarissa řekl...

Když ono je tak super být frikulín! :D PJ tak ráda bych si vzala tvou radu k srdci, ale prostě vím, že neumím mluvit víc v přítomném čase a fakt nevím, co s tím dělat! :D HELP :D

 
V sobota, ledna 03, 2015 , Blogger Tera řekl...

Ty jsi dokonalá. Umřela jsem, umřela vlivem uvědomění si, že tuhle prohnilou část myšlení má v sobě každý z nás, i když je mnohdy tak těžké si to připustit, pravda je tak osvobozující, zároveň nejlepší motivace držet si tyhle růžový brýle od těla.

 
V sobota, ledna 03, 2015 , Blogger PJ řekl...

Frikulín rules! :D
Ale neni to težký, zládla sem to já. Jdu kolem něčeho 'páni fakt tam musim někdy zajít' - 'stop' 'ok jdu teď'

 
V sobota, ledna 03, 2015 , Blogger PJ řekl...

Díky. Za tvou smrt se omlouvám, ale díky!

 
V neděle, ledna 04, 2015 , Anonymous sarushef řekl...

Bozi :D

 
V pondělí, ledna 26, 2015 , Anonymous Anonymní řekl...

Je až s podivem, kam ses takřka přes mrtvoly vyšplhala. Zatímco kážeš o zkažené mainstreemové společnosti, holka s Tamagotchi sedí v koutě a s pláčem si čte Barbie časopis. Bůh Tě svým zvráceným smyslem pro spravedlnost odměňuje za Tvé lži, co to dá. Jen tak dál!

 
V úterý, ledna 27, 2015 , Blogger PJ řekl...

Takřka přes mrtvoly... zvláštní. Prozatím se k něčemu takovému ještě nechystám- nemůžu vidět krev.
Kážu o zkažené *mainstreamové společnosti... takhle bych to asi zrovna nenazvala, ale říkej si tomu, jak chceš. Každopádně to, co dělám dělat budu dál ať mě Bůh, Aláh či snad jiná pohádková postava odměňuje za cokoliv. Nikde ze sebe nedělam svatou a nikde ze sebe nedělam nadčlověka, píšu věci, tak jak je vidim a překvapivě se najdou lidi, co to vidí stejně. Holka s Barbie časopisem nebrečí a nesedí v koutě, okolnosti tomu chtěli,aby se rozvíjela dál. Špatně nebo dobře čert ví. Každej byl a je nějakej. Nebyla jsem zrovna skvělej člověk, to nepopírám. Bylo to tu i párkrát zmíněno koneckonců, ale nemám tu potřebu se teď tobě za cokoli zpovídat (nedej bože snad omlouvat).
A jo, díky za tvou poklonu. Šplhám. Občas se to dře, ale pak to nějak zase jde. Bůh je skvělej!
*(ne mainstreemové)
P.S. Ať jsi kdo jsi, je mi to jedno (nezajímá mě, kdo nemá ty koule na to -alespoň- napsat svý jméno), ale kruci pochop, že od doby, co jsme se neviděli se dost změnilo a každej normální člověk byl nucen se posunout dál. Jak by to bylovypadalo, kdyby tu běhali stále naše 11ti letý já? A navíc vyčítáš-li mi, že jsem dříve byla mainstream ano, proto vim o čem píšu. A proto to vidim. Ale zase ze mě prosimtě nedělej hipstra zůstaňme raději teda u toho Barbie časopisu.
P.P.S. A na Tamagotchi mi vůbec nešahej, chudák se z toho vyplo. :(

 
V úterý, ledna 27, 2015 , Anonymous Anonymní řekl...

Dobře, docela hezky jsi tu všechno shrnula a i díky sklonům ke "grammar nazi" (pardon za ten hřích s mainstrEEmem) jsi mi dokázala přesně to, co jsem si myslela. Nepřejeme Ti nic špatného, ani moje anonymní já, "ani Bůh, ani Alláh ani jiná pohádková postavička". Věřím, že pokud Ty sama vypiluješ svůj jazyk a omezíš chyby v textu (zejména shoda podmětu s přísudkem či opakování slov - ber jako 'přátelskou kritiku'), pozdvihneš tenhle blog o úroveň výš. Odjakživa jsi byla jiná a jinou taky zůstaneš. Pro někoho bohudík, pro jiné zas bohužel. Buď dál svá.
P.S.: Nehodlám dál šít do člověka, který si chybu nepřipustí. Jen si zkus někdy připomenout minulost a vzít v potaz omluvu za věci, které jsi třeba neudělala úplně správně a jejichž prostřednictvím jsi pošpinila svoje okolí. Ne všechno, z čeho těží jeden, pomáhá i druhým.
P.P.S.: Tamagotchi pozdravuj a zkus ho pro jednou neumořit hladem.

 
V úterý, ledna 27, 2015 , Blogger PJ řekl...

Šmankote, co si mám připouštět za chybu? Budou to tři roky. To vážně čekáš, že každý večer usínám a přehrávám si, co všechno špatnýho jsem kdy udělala? Jdeme dál. Ať to bylo, co to bylo, stalo se. Ale už jsme všichni (aleaspoň já) dál. Vážně, holka, to nemáš lepší věci na práci, než si lízat rány x let starý? Krom toho, nemyslím si, že bych někdy-kdykoli-měla prospěch ze svého okolí, promiň, ale vesmír se točí i kolem jiných věcí.
Ale co je to za konverzaci? Máš-li potřebu si to skutečně seriózně vyříkat, je dost možné, že máš moje telefonní číslo popřípadě tady vidíš můj mail. Stačí zavolat a vyjít z poza toho internetového stínu a říct mi přímo, co přesně ti nedá pokoje. Takhle to nemůžu brát ani trošičku vážně. Učíš mne tu o morálce skrze komentáře na mém blogu. Vážně?

 
V středa, ledna 28, 2015 , Anonymous Anonymní řekl...

Vážně.

 
V středa, ledna 28, 2015 , Blogger PJ řekl...

Tleskám ti. Jak 'seriózní'!

 
V středa, února 04, 2015 , Anonymous Anonymní řekl...

Kéž bys ten mail použila, když se jím tak oháníš. Nebo došly slova? :)

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka