sobota, května 16, 2015

Bydlim v Anglii na sedm kapitol


Kapitola 1

KONEČNÁ

Řekla jsem sbohem, někdy příště. 
Vzala kufr. 
A odletěla. 


_____________________________

Kapitola 2

PORTSMOUTH

_____________________________


Moře. 
Vítr.
Milý lidi.

_____________________________

Kapitola 3

NEZABALILA JSEM SI DOST BOT

_____________________________



_____________________________

Kapitola 4

FITNESS INSPIRATION

_____________________________



_____________________________

Kapitola 5

ZA DVANÁCT LIBER

_____________________________


(Samozřejmě ten ručník.)

_____________________________

Kapitola 6

MŮJ BEJVÁK

_____________________________



_____________________________

Kapitola 7

ŽIJU

_____________________________

V cizí zemi.
S cizíma mravama.
V cizím městě.
S cizíma lidma.
V cizím baráku.
S cizíma kočkama.






Štítky:

Komentáře: 4:

V pondělí, května 25, 2015 , Blogger Klarissa řekl...

Jak je do háje možný, že jsem si až teď všimla, že jsi přidala dva nový články? Jak?! A ne že by se mi tenhle článek nelíbil, je super, ale zároveň ve mě nahlodává zvědavost. Von to byl účel, co? Když já mám ale ráda celý příběhy, PJ, nemuč mě takhle... A kdy se vůbec vracíš?

 
V úterý, května 26, 2015 , Blogger PJ řekl...

Mučení za účelem nebylo. :D Celý příběhy se dávaj nakonec přece, zatim to je otevřený :D Vracim se 3.6. už mi běží čas :(

 
V středa, května 27, 2015 , Blogger Klarissa řekl...

No dobře dobře, už se na to story těším :D

 
V středa, května 27, 2015 , Anonymous sarushef řekl...

geniálně zpracování, těším se na pokračování tvýho válčení v cizině!

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka