neděle, září 11, 2016

Letní instagram kýč 2016



Kdo by jen mohl zapomenout loňské léto a jeho Avokádo. Avokádo kralovalo instagramu a bylo takřka neporazitelné. Ovšem nový ročník soutěže Letní Instagramový Kýč přinesl nové favority. Pojďme se na ně podívat:



1. Talíř s ovocem

Už to bude tak, že lahve Voss vody naplněné ovocem má každej. I tvoje máma si zaožia instagram a jako první tam nahrála fotku její ovocné vody. Proto je čas se shnodnout na tom, že je to fakt trapný cpát ovoce do flašky. Ale pořád jsme všichni strašně fitness a milujeme heatlhy lifestyle. (Nebo aspoň lidi, co ty fotky srdíčkujou, tak proč jim neudělat radost.)


2. Zády ke kameře, čelem k moři

Nasáváš vůni slané vody, čelíš lehkému vánku zatímco tvá jemně nahnědlá kůže se třpytí na horkém slunci a ty čekáš na vlnu. A my doufáme, že ta vlna bude od nějaký obří lodi, aby to trošku spláchlo level tvý otravnosti. Ale tak počkat. On je na tý fotce tvůj zadek v plavkách? Vše odpuštěno. Srdíčko.



3. Bazén

Jsi jeden z těch šťastlivců, co má na zahradě bazén a tak je na čase se pochlubit každýmu na instagramu. Každý upocený a zničený duši tam venku.


4. Aperol Spritz

Kdo nepije Aperol jakoby nebyl. Sedím v Louveru a přijde náš Vínotáta (přezdívka pro našeho oblíbenýho číšníka).
“Co to bude? Aperol Spritz?”
zmateně zamrkám “Co to?"
“Suchý sekt a aperol, něco přesně pro Vás.”
“Tak sem s tim."
Bylo to dobrý. Ale jaký bylo moje zklamání, když jsem zjistila, že je toho vlastnmě plnej instagram. A když řekl, že je to něco přesně pro mě, chtěl tim snad říct, že jsem přesně ten basic typ holky? #ŽenskáLogika

5. Knížky v trávě

Mám kamarádku, co je od malička přesně ten typ knihomola. Dělá v Luxoru, čuchá k novejm knížkám a 30/24 hodin čte. (Ne, není to tak že by mi nešla matika, já vážně nevím jak to dělá.)
Ale najednou je to epidemie. Celej instagram je plnej knížek. Dobrejch i špatnejch.
Fotka knížky na pláži u bazénu s mísou ovoce a Spritzem a máme tu největší kýč léta 2016




Zavzpomínejte, jaký byl podle vás největší instagram kýč tohoto léta? A za co byste lidem rušili přístup k internetu?

Štítky: ,

Komentáře: 0:

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka