pondělí, února 12, 2018

Kdy si říct miluju tě


Poprvý, kdy jsem někomu řekla “miluju tě” bylo docela nedávno. Mému současnému příteli. Bylo to hrozný drama, řekla jsem že ho miluju své kamarádce, mámě, kamarádovi, svým ex,.. krom právě osobě, které se to celé týkalo. Prostě mi to nepřišlo přirozený. Jako by se mi to pokaždý zaseklo v krku nebo prostě jsem tak dlouho čekala až už to nebylo vhodný.

Jednou jsme leželi v posteli a já si řekla, jo, teď je ten vhodnej moment, teď to řeknu a když, tak budu předstírat že jsem opilá a napůl už spím. Nadechla jsem se… a vydechla. On se zasmál.
Po roce našeho “vztahu” a mého neustálého odhodlávání se mu říct, že ho miluju, jsme měli rušný večer a ráno, kdy on říkal věci jako “Tak já se sbalím a už asi asi radši nikdy neuvidíme” a já to najdnou řekla, tu větu, že ho miluju. Koukal na mě jak na blázna.
Pak mi to ještě dalších několik měsíců dělalo problém. Vzpomínám si na ty začátky, taková ta nejistota jestli to fakt jako můžu říct. A pak takový to brnění v břiše, když řekl “Já tebe taky, zlato”
To vlastně občas mívám doteď.

Říkám si, že nechápu jak to se mnou mohli moji ex vydržet. Když jsem vždycky zůstávala u toho “mám tě ráda”. To nebyl problém, ale říct takový to “miluju tě”. Nepředstavitelný. Vzpomínám si, že mi to řekla jedna známost po tom, co jsme se viděli po třetí (chápejte) a jako by se mi v hlavě rozsvítilo červený světýlko - zdrhej.

Jediný, co mi nedělalo problém bylo s anglánem, protože “I love you” je děsně zpěvný, neni to tak krkolomný. Potkali jsme se na Silvestra a trošku to zajiskřilo, pak jsme si jen psali a bylo rozhodnutý, že za mnou zase přijede na Valentýna. Bylo to děsně romantický a já si na americkejch filmech nacvičovala jak to řeknu. Bylo to když jsme šli z večeře poté, co přiletěl, stáli jsme u Vltavy a drželi se za ruce a já se cejtila jak malá holka vedle velkýho dospěláka a s hvězdičkama v očích jsem na něj vychrlila “I love you” zasmál se a vynadal mi, že to měl říct první on a že jsem moc rychlá. Pak se zasmál a oplatil mi to. “I love you too.” Bylo to vlastně také naše třetí rande, co jsme se viděli tváří v tvář. Když pomineme každý den mezi novým rokem a Valentýnem kdy jsme si psali a Skypovali. Nějak se to prostě zdálo akorát na to říct si to.

Miluju tě je něco jinýho, tam se nic v překladu neztratí. A možná je to jen mnou.
Jednou jsem to hrozně moc chtěla říct jednomu člověku, kterej pro mě byl báječnou zkušeností a inspirací. Inspirací k básničkám, zkušeností v tom, jak se definitivně neprojevujou city. Dělala jsem tam všechno špatně a vymlouvala to na ego, ale o tom jindy. Taky jsem hrozně dlouho přemýšlela, že už bych mu to měla říct. Pořád jsme se vídali a já se pokaždý chovala strašně chladně, ačkoliv jsem strašně chtěla být s ti člověkem. Pohodlnější mi tehdy bylo raději chodit do barů a pít víno na zlomený srdce a nadávat, že je idiot. Jednou ta chvíle ale nastala. Leželi jsme a já mu řekla zase nějakou hroznou sarkastickou věc. Podíval se na mě psíma očima a mě bylo jasný, že teď, teď můžeš, udělej to, je to ta spárvná chvíle. Hrála super hudba a my se váleli na matraci. Odtáhla jsem se od něj a podívala se mu do očí. “Promiň, víš, já jsem hrozně zlá na lidi, co ….” co PJ? Lidi, co …? “co mi sou sympatický.”
Zasmál se a řekl, že tím se vše vysvětluje.

Kamarádka řekla svému příteli, že ho miluje po dvou měsících. Kamarád to prý pro jistotu příteli řekl po 14 dnech, co spolu byli, aby prej předešel pozdějším zklamáním z toho, že by mu zas někdo řekl po půl roce, že to nemyslel vážně.
Já jsem hrdá na svoje miluju tě po roce, protože ještě před dvouma rokama bych si snad i myslela, že to snad nikdy neřeknu, protože je to nepřirozený.

A co vy? Jak brzo je pro vás na to, říct si “miluju tě” a jak jste se u toho cítili, když jste to říkali naposled? A jaký to bylo vlastně poprvý? Mám tolik otázek…

Štítky:

Komentáře: 10:

V úterý, února 13, 2018 , Blogger Sova řekl...

Holka, úplně vím o čem píšeš. :D A taky si myslím, že je to šílený problém celkově nás tady... říct tady ta slova. S přítelem si to už říkáme a píšeme jak na běžícím páse :D, naše je: "Miluju", odpověď: "tě!". :DD
Ale mívala jsem úplně stejný problém a je pravda, že jsem to víckrát (co se počtu mužů týče :D) slyšela z druhé strany, než od sebe. Asi by to chtělo vymyslet nové slovo, které tak neuvízne v krku a nemáme pak blbý pocit. :DD

 
V úterý, února 13, 2018 , Blogger PJ řekl...

jééé to se mi ohromě líbí to vaše "miluju" a "tě" :D <3

 
V středa, února 14, 2018 , Blogger Darinka řekl...

Poprvý miluji tě od kluka jsem slyšela od bejvaláka. Po měsíci vztahu. Ale cejtila jsem to stejně a bylo to takový krásný :D a hrozně jsem si to chtěla vychutnat takže místo jenom já tebe taky jsem řekla Já tebe taky miluju, protože jsem tam chtěla to miluju taky říct :D

 
V neděle, února 18, 2018 , Anonymous Anonymní řekl...

Já řekla jen jedné osobě miluji tě, bylo to s ex po půl roce vztahu (a rok předtím jsme spolu tak nějak neoficiálně chodili), poprvé jsme se pohádali a druhý den si to šli vyříkat, šíleně jsem se bála, že se se mnou rozjede, ale řekl, že mě miluje a já odpověděla stejně:D zatím jsem to nikomu jinému neřekla, pokud nepočítám kamarádky, hlavně mě hrozně dlouho trvá si uvědomit, že někoho mám fakt ráda, sice jsem poblázněná do někoho skoro pořád, ale žádný vyšší cit, a utíkám od všech, co mi začnou vyjevovat lásku příliš brzy (ležela jsem s jedním v posteli a on mi po týdnu řekl "miláčku", neony blikají v hlavě a já utekla:Dd)

JJ

 
V úterý, února 20, 2018 , Blogger Viki řekl...

ja som taka "miluji tě" coura :D ja som to povedala už aj taxikárovi, ktorý sa nadomnou zľutoval a vzal ma domov

My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

 
V čtvrtek, února 22, 2018 , Blogger PJ řekl...

aww to je sladký <3

 
V čtvrtek, února 22, 2018 , Blogger PJ řekl...

TY NEONY ZNÁM! Mám je taky!! :D A páni, díky za komentář <3

 
V čtvrtek, února 22, 2018 , Blogger PJ řekl...

Mám kamarádku, co je taky "miluji tě" coura a jste báječní lidi. Ani nevíš, jak ti to závidím :D

 
V sobota, března 03, 2018 , Blogger Klarissa řekl...

Ono záleží. U některých kluků mě příšerně vyděsilo, když mi to řekli, protože jsem to tak zkrátka necítila a taky jsem měla chuť utíkat. Ale někdy to bylo fakt pěkný. Například právě s posledním expřítelem jsem úplně nevěděla co dělat, protože jsme byli dlouho přátelé a "miluju tě" jsme si říkali pořád. No a pak jsme spolu začali chodit a já nevěděla, jak oddělit to přátelský "miluju tě" od toho romantickýho, tak jsem to na měsíc pro jistotu přestala říkat úplně a pak to na něj znenadání vybalila když mi až z Norska objednal balík mých nejoblíbenějších bonbónů :D

 
V středa, května 23, 2018 , Anonymous Bára řekl...

Přítel mi řekl, že mě miluje, poměrně brzo. Zaskočilo mě to tak, že jsem na to vyjekla něco jako „Ale to přece nemůžeš říct!“ Říct tohle někdo mně, asi se rozbrečím. :D
Po pár letech jsme objevili kouzlo „mám tě rád“. Protože jak píšeš, není to totéž, ale zároveň se to nevylučuje nebo jedno není stupeň druhého. Říct „mám tě ráda“ je pro mě jako k tomu „miluju tě“ dodat „a ještě jsi můj nejlepší kámoš, parťák a nejdůležitější člověk na světě“.

 

Okomentovat

Každý názor se počítá!

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka